FREDAG 16/4

Jag blev faktiskt själv rätt så nöjd med hur slutproduktionen blev, finns lite små ändringar som jag ska göra. Bland annat typsnittet som många sa men även att jag ska fixa till lite små saker i själva filmen. Jag ska även försöka att förklara här hur jag gick till väga och kanske lägga upp en bild på hur det såg ut i Movie Maker med alla olika klipp över varandra. Kanske kan bli enklare att se hur jag har gjort filmen.

Angående Idévärlden har jag hört flera nu som redan har gått där eller har hört bra saker därifrån, så det känns inte som om det är någonting jag förlorar på om jag väljer att gå där. Har börjat på med arbetsprovet, att designa ett eget jeansvarumärke och sedan göra en marknadsföring och det personliga brevet. Men då funderade jag på ifall man kanske skulle använda sig av någon referens?

Kommentarer
Postat av: Rich What?

Vad roligt att idévärlden börjar kännas som rätt val. Jag tror absolut att du inte har någonting att förlora genom att gå där, tvärtom, jag tror att det är en rikitgt bra utbildning. Vi får snacka om referenser imorgon (tisdag). Jag har bara gott att säga om dig.

2010-04-19 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0