FOTO B

Satt och kikade runt idag på Foto B efter inspiration till att fota "magazinomslag" och hittade faktiskt ett omslag som jag tyckte riktigt mycket om dessutom hittade jag en superduktig illustratör på köpet


http://www.artlaundry.com/


Hur som helst funderar jag på att göra ett magazinomslag någonting i den här stilen. Posen dock, kommer nog att bli lite annorlunda, hade tänkt testa mig fram lite. Frida Nilsson, hade jag iallafall tänkt haft som modell eftersom hon vill hålla på med modelljobb och sånt där, så det kändes som gjutet för henne! :D


Kommentarer
Postat av: Rich What?

En pärla! Vilken duktig illustratör! Det hon gör ser ut att passa dig väl och jag är glad att du byter pose på omslaget. Klart du ska fota Frida om hon vill, jag tror att det kommer att bli bra!



För övrigt tyckte jag att "Peacock" var en snygg illustration på Artlaundry.

2010-03-26 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0