"BLABLA-TALET" - TEMA

"Blabla-talet"-temat är igång, och faktiskt, har jag längtat efter det här. Jag har haft tusen idéer om vad man skulle kunna göra, tillslut landade jag på idén att göra en reklam mer i ett informationssyfte om skomärket Converse.

En låt som jag vet att jag kommer att få in på ett eller annat vis är Ram Jam - Black Betty från 1977, dels eftersom Converse fick sitt genombrott ungefär vi den tiden (ca 1950talet) och för att det kan bli en rätt passande melodi på det hela. Lika funderar jag på att använda The Ting Thing - That's not my name eller N*E*R*D ft Santogold & Julian Casablancas - My drive thru eller också Miike Snow - Song for no one
Det är lite beroende på hur jag hittar bilder/videos hur musiken passar in.

Hur som helst ska jag till att börja med det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0