FREDAG 21/5

Färdigställde mitt "drömliv"-produktion igår kväll, och ja här är resultatet. Som du sa så kändes det väldigt ensamt och hade kanske liten av en känsla av nedstämdhet ibörjan med musiken och även senare då när man inte såg någon, utan det var mer bara ett tomt hus som visades och sedan bilen som kom och körde själv på vägen. Så jag fixade till det med ett bra avslut istället, ett avslut som kanske inte ger det ensamma intrycket man först fick.




Som sagt ska jag försöka att beta av lite av resterna jag har i Foto B, har hört att det ska vara fint väder så hade isåfall tänkt att ta en cykeltur runt Bollnäs och fotat lite grann. Vilka uppgifter jag hade tänkt göra, ja det återstå att se, fota blir det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0