MEDIAPRODUKTION - DRÖMLIV

Tredje produktionen är igång, den här gången handlar det om att skapa sitt drömliv.

Jag har just påbörjat med att ladda ner klipp som jag ska använda mig av, både från Youtube och från Vimeo, mest från Vimeo just för att där är oftast upplösningen bättre än på youtube dessutom fanns det mer saker där som jag ville ha än på Youtube.

Så vad som kommer att hända idag är nog att jag ska försöka pyssla ihop alla klipp, samt hitta en passande låt och kanske ha med lite text.

Här är några länkar som jag använder mig av:



Kommentarer
Postat av: Rich What?

Dina produktioner blir bättre för varje gång. Jag tycker din arbetsprov till idévärlden var välgjord. Vi kanske inte ändra någonting på den. Jag vill också att vi visar den till Annica. Hon och jag tänker olika på sådana saker.

2010-05-11 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0