TISDAG 11/5

"Drömliv-produktionen" låg lite nere i produktion idag, men jag ska ta igen all tid så fort jag får undan arbetsprovet, som är i princip klar nu snart. Ska även fixa ihop den förra produktionen som jag missade, den som handlade om en artist av något slag. Har alla videos klara så det jag har att göra på den är bara att få ihop dom så det ser bra ut.


svar: nej, jag vet inte riktigt heller om jag ska ändra någonting eller inte. Får testa mig runt lite grann imorgon nu när jag har fått rätt på allting. Och ja, jag pratade faktiskt med Annica idag om att jag hade gjort arbetsprover och hon var jättenyfiken, så hon skulle dyka upp någon gång under dagen imorgon och kika på vad jag har gjort. Som sagt så är det alltid bra att höra vad andra tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0